24 - URNA DEŽURNA SLUŽBA (podizvajalec Zagajšek d.o.o.)
24-urna dežurna služba obsega vsak prevoz od kraja smrti do hladilnih prostorov izvajalca javne službe ali zdravstvenega zavoda zaradi obdukcije pokojnika, odvzema organov oziroma drugih postopkov na pokojniku in nato do hladilnih prostorov izvajalca javne službe, vključno z uporabo le- teh.
Navodilo v primeru smrti
1. V primeru smrti na domu se pokliče dežurnega zdravnika, ki izvrši pregled in odredi, ali je obdukcija potrebna ali ne. Če obdukcija ni potrebna, izda prijavo smrti in zdravniško potrdilo o smrti in poročilo o vzroku smrti.
2. Svojec umrlega oziroma druga pristojna oseba pokliče 24-urno dežurno službo na telefonsko številko 031 600 444 in naroči prevzem pokojnika.
3. Storitev 24-urne dežurne službe lahko po telefonu naroči stranka ali druga oseba npr. policija, dežurni zdravnik, osebje doma upokojencev idr. Storitev se ne opravi v primeru smrti v bolnišnici.
4. Izvajalec se z naročnikom dogovori za kraj in čas izvedbe storitve ter izvede storitev odvoza pokojnika do hladilnice.
5. Ob prevzemu pokojnika je obvezna naslednja dokumentacija:
- Zdravniško potrdilo o smrti in poročilo o vzroku smrti
- Prijava smrti
- če je zahtevana obdukcija, tudi List za sanitarno obdukcijo.
6. Izvajalec pogreba, izbran s strani svojcev ali naročnika pogreba, pokojnika prevzame s podpisom prevzemnega obrazca v prostorih hladilnice. Prevzem pokojnika je možen po predhodni najavi na telefonsko številko 031 600 444.
7. Pokojnika lahko prevzame izvajalec pogreba, ki izpolnjuje pogoje, določene z Zakonom o pogrebni in pokopališki dejavnosti (Ur. l. RS, št. 62/2016) in ima pridobljeno dovoljenje za opravljanje pogrebne dejavnosti.
Plačnik storitve 24-urne dežurne službe je izbrani izvajalec pogrebne dejavnosti.
Uredimo lahko tudi prijavo smrti in vložimo prošnjo za izdajo mrliškega lista na matičnem uradu.
Kateri dokumenti so potrebni?
- Zdravniško potrdilo o smrti in poročilo o vzroku smrti
- Osebni dokument (osebni izkaznica, potni list ali vozniško dovoljenje)
Za ureditev prijave smrti je s strani naročnika potrebno pooblastilo.
Osnova za organizacijo pogreba je grobni prostor za pokop s krsto ali žaro, oz. odločitev za raztros pepela. Najemnik grobnega prostora mora podpisati izjavo, da se strinja, da se pokojni pokoplje v grob, katerega najemnik je (izjava).
V primeru, da je potrebno novo grobno mesto, lahko naročnik pogreba med razpoložljivimi grobovi izbere grobno mesto, poravna stroške in sklene najemno pogodbo.
S 1. novembrom 2023 je 24-urno dežurno pogrebno službo na območju občine Slovenske Konjice začelo izvajati podjetje JKP d. o. o. Slovenske Konjice s pogodbenim partnerjem ZAGAJŠEK d.o.o..
Kontaktna telefonska številka 24 ur dnevno je: 031 600 444
Na tej telefonski številki ali v pisarni na lokaciji pokopališke vežice Slovenske Konjice (vhod iz zadnje strani) lahko uredite celotno storitev naročila pogreba od 24- urne dežurne službe, prevozov, organizacije pogreba do same izvedbe.